تعمیرات تلویزیون سامسونگ
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر تلویزیون سامسونگ با توجه به پرفروش بودن این محصول در بازارهای داخلی کشور یکی از خدمات ضروری و مورد نیاز غالب کاربران این محصول است که ممکن است به هر دلیل، در تعمیرات قطعات تلویزیون سامسونگعملکرد دستگاه‌ مورد استفاده آن‌ها خللی ایجاد شده باشد. در راستای تأمین این نیاز، مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با همکاری مجموعۀ متخصص و کارآمد خویش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ می‌باشد تا شما کاربران گرامی، -دارندۀ هر کدام از مدل‌های تلویزیون سامسونگ که باشید،- بتوانید با مراجعه به این مرکز، دستگاه خویش را تعمیر و ترمیم نمایید.

نمایندگی سامسونگ در راستای تامین نیاز شما کاربران گرامی خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم انواع تلویزیون های ال ای دی ، ال سی دی ، اولد و پلاسما را به هم وطنان عزیز در سراسر تهران ، کرج و شهرستان ها ارائه می نماید.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون پس از بررسی و عیب یابی تلویزیون، در صورت نیاز اقدام به تعمیر قطعه ی آسیب دیده می نماید. در صورتی که قطعه ی مورد نظر نیازمند تعویض باشد، متخصصین اقدام با توجه به ایراد قطعه، اقدام به تعویض قطعه ی مورد نظر خواهند نمود. در بخش ذیل به شرح خدماتی می پردازیم که در زمینه تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ به کاربران گرامی ارائه می گردد.

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به دانش و تجربه مرتبط دارد. هر تعمیرکاری نمی تواند از عهده تعمیر تلویزیون سامسونگ بر آید. برای تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به ابزار و تجهیزات مناسب است. این ابزار و دستگاه های عیب یابی و تعمیر است که کمک می کند تعمیرکار با تجربه بتواند عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل بیاورد و بعد مسیر تعمیر و ترمیم و بهبود دستگاه را انتخاب و اجرا کند. در ادامه این موضوع تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ را به صورت جز به جز و ریز به ریز برای شما شرح می دهیم. می توانید مروری به این توضیحات داشته باشید و با چگونگی تعمیر آشنا شوید.

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود؟

پنل

تعمیر پنل یکی از تعمیرات اصلی در حوزه تلویزیون است. هر چند در بسیاری از موارد امکان تعمیر وجود ندارد و تنها با تعویض است که می توان بهبودی را به دستگاه باز گرداند و این تعویض هم در غالب موارد به صرفه نیست، زیرا هزینه بسیار بالایی دارد. در هر صورت پنل یکی از اجزایی است که در لیست تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در جایگاه اول ایستاده است، زیرا از اصلی ترین قطعات تلویزیون است. آبخوردگی، ضرب خوردگی و شکستگی از جمله مشکلات رایج پنل تی وی سامسونگ است.

مین برد MAIN BOARD

در تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ، تعمیر مین بردMAIN BOARD نیز از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. این برد نیز یکی دیگر از اجزای اصلی تی وی است که دربردارنده اطلاعات است و دستور دهنده اصلی به قسمت های مختلف دستگاه به شمار می رود. پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … نیز بر روی این برد قرار می گیرند. آسیب دیدگی مین برد خرابی تمامی بخش های نصب شده بر روی آن را در پی دارد.

بک لایت

بک لایت یکی دیگر از اجزای تی وی است که در لیست تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در مقام دوم ایستاده است. این قطعه منبع نور تلویزیون است و خرابی آن باعث عدم نمایش تصاویر در تلویزیون می شود. بک لایت های تی وی ها در مدل های مختلف با هم متفاوت هستند.

برد تغذیه POWER BOARD

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ به همین جا ختم نمی شود. هنوز درباره برد تغذیه صحبتی نکرده ایم. این برد که به برد پاور نیز معروف است، تغذیه برق تلویزیون را بر عهده دارد. خرابی این قطعه سبب عدم تامین برق مورد نیاز دستگاه می شود و در نتیجه دستگاه نمی تواند روشن شود.

برد کنترل تایمینگ T-CON

برد کنترل تایمینگ T-CON که با نام های TFT یا  LVDS نیز شناخته می شود، در لیست تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ دیده می شود. این برد رابط بین مین برد و برد درایور داخل پنل است و تصاویر پردازش شده را به برد درایور می رساند.

سایر قطعات

اپتیک، دیود، خازن ها، آمپلی فایر، دستگاه کنترل از راه دور، آنتن داخلی تی وی و … نیز از دیگر قطعات تلویزیون هستند که هر کدام می توانند به دلایلی درگیر ایرادات و اختلالاتی شوند. در هر صورت باید بدانید که تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در کنار ابزار به تکنسین های ماهر و مجرب نیاز دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ از جمله خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ به دلیل کیفیت و کارایی بالای آن از محصولات پرطرفدار این کمپانی می باشد. ازآن جا که  تلویزیون مهم ترین وسیله ی سرگرمی در  منازل است وتمامی افراد خانواده ساعاتی را در کنار تلویزیون می گذرانند، بیش از سایر محصولات در معرض خطر قراردارند. تلویزیون های سامسونگ نیز از این مورد مستثنی نیستند و در اثر گذر زمان، ممکن است قطعات مختلف آن آسیب دیده و نیازمند تعمیر شوند. همچنین سرویس تلویزیون سامسونگ به شما این امکان را خواهد داد که استفاده ای بهینه از تلویزیون خود داشته باشید. نمایندگی سامسونگ جهت رفع نیازهای مشتریان گرامی،  کارگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ را راه اندازی کرده است.

کادر فنی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این کارگاه از بین متخصصین و تعمیرکاران مجرب و توانای تعمیرات تلویزیون برگزیده شده اند. از جمله مشکلات رایج در تلویزیون؛ مشکلات مربوط به تصویرو قطع و وصل شدن مداوم آن، خرابی بک لایت، خاموش روشن شدن مداوم تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور، مشکلات قطعی صدا، مشکلات مربوط به رنگ تصویر زمینه، مشکلات مربوط به ال سی دی و خرابی پنل و… می باشد. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شده و متخصصین این مجموعه توانایی رفع تمامی عیوب و ایرادات تلویزیون سامسونگ را دارند.

در کارگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ مدرن ترین تجهیزات و قطعات اصل واورجینال جهت انجام تعمیرات صحیح فراهم شده است. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ درمحل و منزل مشتری فراهم شده و در صورت در خواست مشتریان گرامی، کادر فنی به محل مورد نظر آن ها، اعزام خواهند شد.

منبع : تعمیرات تلویزیون سامسونگ





:: برچسب‌ها: تعمیرات تلویزیون , تعمیرات تلویزیون سامسونگ , نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ , تعمیرات تلویزیون در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: